Monday, June 18, 2012

a day off

Jeg og Baileys har hatt det fint i dag. Jeg rydda rommet like etter at jeg stod opp. En time etterpå bada jeg Baileys og tok han med på rommet. Han var sulten og spiste nesten opp lekemusa si. Halen er borte! Etter han hadde prøvd å spise musa løp han til døra, og ville til matskåla. "Drit i det der'a Baileys, jeg har jo mat her!" Også løp han inn på rommet igjen for å skrike (ja, for skriking får ting til å gå fortere) på bløtfôr. Gisen har spist to pakker allerede i dag.

Ellers har jeg rukket å hente en resept på legesenteret også har jeg spilt litt Morrowind, men det endte med at jeg måtte avinnstallere alt igjen for å starte på nytt. For ørtende gang. Blehr. Resten av uka er jobb, jobb, jobb; og kanskje, når helgen er her igjen har jeg tid til å sitte her.

4 comments :

Angela Marie said...

enjoy your day off with your adorable cat! :)

Angela @ The Lovely Cup

Catharina said...

// Thanks Angela! <3

Gabriel said...

I've just been to your pet's page and every single one of them is super awesome. The cats are my favorites, though. You're very lucky to have so many good friends.
May the force be with you.

Catharina said...

Gabriel:
Aww, thanks! The cats says hello.