Tuesday, June 26, 2012

no time left: Baileys

Jeg løy da jeg sa at Baileys hadde det bra. Baileys er syk. Han ligger på fanget mitt og sover etter en liten matbit nå. Han har det ikke bra. Han er syk. Veldig syk. Vi snakker om avlivning. I morgen kveld eller på torsdag om han ikke blir bedre. Blir han bedre er det ikke lenge til uansett. Han har fått litt morfin-basert smertestillende som vi hadde igjen etter Tallulahs sår. Jeg deler det med dere så dere skal få en sjanse til å si farvel om det skulle skje innen de neste dagene. Den lille gisen min er snart ikke mer. Vi gråter sammen, men vi ler mest, av de fine minnene.

Hvis vi tar han med til dyrlegen vil jeg ikke være egoistisk og hindre dem i å dra bare for at jeg skal kunne være der, så vi får se hvordan det blir. Bilder eller ikke. Jeg orker ikke tenke mer på det. Jobb tidlig i morgen og elskling skal passe på Baileys frem til vi drar til sverige. Jeg vet ikke om jeg klarer å tilgi meg selv om han skulle sovnet inn uten smertestillende i natt. Han skal få mer før vi drar i morgen, s han ikke har vondt uten å få hjelp.

10 comments :

Annaal said...

Æsj. Ønsker Baileys god bedring og lykke til begge to! Skal tenke på dere.

Lene said...

Dyr blir familiemedlem, kan ikke klare å forstå hva dere må gå gjennom, men jeg tenker på dere og er her om jeg kan hjelpe på noen måte. Masse kjærleik<3

Gabriel said...

very sorry to hear... i wish the best to both of you.

Elette Vinter said...

Ønsker deg alt vel denne i denne tiden <3 Jeg sitter her og skal avgjøre en lignende skjebne selv, så jeg vet hvordan du har det. Tenker masse på dere <3

Stine Cyanine said...

Aww, leit å höre. Det er utrolig trist å måtte ta den avgjörelsen, men iblandt så er det den rette.. Baiyles er heldig å ha dere, som passer så godt på han! :)

H. said...

Er så utrolig trist dette med Baileys :(
Har fulgt med hele tiden, og jeg føler så masse med deg.. Ønsker det beste både for deg og Baileys!

Agonee said...

Så trist :'( Men som du sier; det er fint å tenke på minnene.

Catharina said...

<3

Fainting Spell said...

Much love, Catharina♥

Octapolis said...

so sad.