Monday, June 18, 2012

The Phantom of the Opera

2004 filmen går på tv og jeg minnes meg selv som tretten-åring, superforelska i Eric, The Phantom. Jeg hadde min periode som superdesperat fjortis, jeg og. Jeg hadde til og med skrevet ned adressen til Gerard Butler i håp om å bli modig nok til å skrive til ham. Hah, jeg må le litt; han er jo ikke kjekk engang! Det må ha vært sleiken som tok meg. Jeg hadde en tendens til å falle for de missforståtte bad-guys'a i filmene jeg så. Helt siden jeg var liten har det alltid vært slik. Clog, fra spillet Neverhood var den første. Haha.

5 comments :

Fainting Spell said...

You liked it? I liked it, I love the story... but in my opinion, the film is a little bit bad, I think that it was made better.

Lene said...

Hehe, kjenner meg litt igjen i hele den forelska i litt misforståtte badboys greia, ja! Husker faktisk selv at jeg var svært så betatt av Brandon Lee som the crow når jeg var yngre, aner ikke hvor mange ganger jeg har sett den filmen nå

Catharina said...

Fainting Spell: hah, well, if i look at the film with new, judging eyes, i see that the film is poorly made. I just had a ting for the story, and for the music and for the phantom xP

Catharina said...

Lene: haha, jeg fikk faktisk aldri sett The Crow, jeg. Jeg hadde så lyst! hah. Vel, lista over badguys er eviglang hos meg. De var alltid sjarmerende. haha, jeg savner å være fjortiss, nå har jeg lisom min egne permanente badguy, så halvdårlige baguys er ikke noe tess lenger.

Fainting Spell said...

RE: When I watched it fisrt time I was 13 too and I loved, really is a great story... I wanna tha someone make a great movie about the phantom! hahaha