Wednesday, July 18, 2012

17/7-12

Bilde av meg og Baileys en dag vi så på Amish-folk på tv. Det må ha vært søndag. Det ser ut som søndagskos.


Jeg jobber og det er desverre derfor jeg ikke har tid til dette. Jeg tar bilder i ny og ne dog, og det skal ende opp her før eller siden. Selv de forrige innkjøpene mine fra tidlig i juni er jo ikke kommet inn enda. Alt skal inn, før eller siden.

Ou, også fikk jeg tilbud om studieplass i dag. Jeg har allerede takket ja, og er superfornøyd. Jeg gleder meg kjempemasse! Det blir spennende å se hvordan jeg skal kombinere skole med en 60% stilling... Om det i det hele tatt er mulig.

På torsdag slutter jeg tidlig, og da blir det maks sommerferie i noen timer. hah. Svigers har dratt til Spania og vi passer huset. Jeg elsker livet nå. Jobb, moreller, granateplejuice, frisk baileys, skoleplass. Fint.

6 comments :

Couture Noir said...

Aw this is so cuteeee! Reminds me of me and my kitty :D

<3
www.couturenoir.co.uk

Draupne said...

Hva skal du studere? :)

Fainting Spell said...

I'm happy for you (I understood you [almost] with St. Google Translator! haha).
I love your pics, always!

Ps: My kittens are crazy! :)

Vardøger said...

Gratulerer med skoleplass.Det blir vell flotte saker :)

Fainting Spell said...

RE: The mother is a bit bad! Haha, if you live more near I could give you one!
Congrats to Emma!! :D I'm wishing watch the new babies!!

Draupne said...

SV: Takk! :) Det er godt å endelig finne ut noe man vil bli. Du blir nok en flink lærer! :)
Leker litt med tanken på å bli lærer selv, historie lærer på vgs. Men det er mange år til enda, så mye kan jo skje til da. :)