Friday, July 6, 2012

Baileys and the moth

Dette er Baileys for noen minutter siden. Han skulle ta møllen i taket. Nå sover han. Han hilser fra drømmeland.

se så ren i øra daaa.

Hverdagen er stappfull av løping frem og tilbake til buss før og etter jobb. Handling av kattemat er også en big-thing. Alt i alt er det egentlig bare jobb og kos. Jeg og Baileys badet istad, og det er første gang han badet siden før han var blitt syk. Skitten gris I tell you. Han er fremdeles særdeles frisk, for de som lurer. Det ser ut som svært variert kosthold hjelper veldig. Det er fremdeles klumper! (hah)

På lørdag er den eneste fri-lørdagen jeg får i sommer, og vi skal spandere Peppes-kveld på hele søskenflokken til Rino. Det blir fint. Også skal jeg kjøpe en fantastisk kjole fra Floyd. Den er finest.

Nå er jeg sliten og må sove før jobb igjen i morgen.I nærmeste fremtid skal jeg vise fram hva jeg snek med meg hjem i går. Jeg kan røpe at jeg har siklet på det i evigheter!

1 comments :

Lene said...

skjønningen! Håper dere koste dere i går, så gleder jeg meg til å se bilde av kjolen! :D