Monday, July 30, 2012

Baileys' invitation

Baileys er litt ensom i bloggen og vi har prøvd å gjøre noe med saken. Foreløbig har han besøk av Amelié men han vil ha 'party' i bloggen. Har du et dyr som også kan representere en link til din blogg så kontakt meg i dette blogginnlegget (så kontakter jeg deg tilbake). Jeg vet allerede at Monti og Mira er hjertelig velkomne. Jo fler, desto bedre!

Baileys is lonely as a part of my blogdesign. We have tried to solve the problem by having a guestpet. Amelié is currently the only pet visiting us, but Baileys wants it to be a party. If you have a pet that deserves a place in my blogmenu (the image of your pet will work as a link to your blog aswell), please contact me in this blogpost.

Looking forward to get to know all of your pets!

4 comments :

Octapolis said...

sleeping? ;o)

Vardøger said...

Monti kan godt være med :) Hvordan gjør jeg det? :)

Lene said...

Lille potteplanta mi (hun har faktisk verdens største liste med sære kallenavn som kommer ut av absolutt ingenting, dette fra når hun prøvde å grave opp en av min mor sine potteplanter av ukjente grunner...) sier jo aldri nei til litt ekstra oppmerksomhet! ;)

Lene said...

SV: Her er i allefall en liten haug bilder av søtnosen min!: http://famousdeathtalk.blogg.no/1340319937_what_would_i_do_witho.html

Og to til her: http://famousdeathtalk.blogg.no/1342727980_hund_til_sjs_og_frken.html

Noen av disse funker perhaps? :)