Sunday, July 29, 2012

Burgundy news

Genseren med knappene er favoritten. Den er fra only. Min er i størrelse medium, fordi den er fin når den er litt ekstra stor. Du kan få se den på i morgen. Blondetoppen er fra bik bok og den er kjempedyp i ryggen. Dødsfin. Det minimalistiske kors-smykket er fra gina tricot mens ringen, armbånd- og smykkesettet er fra bik bok. Leppestiften er selvfølgelig Gosh. Jeg elsker gosh-leppestiftene. Jeg kan ta bilde av den på, for den er såå fin. Også vise hvordan alle fargene jeg nå har er i forhold til hverandre.

I morgen har naboen garasjesalg. Jeg skal sette fram noen smykker og et par med sko som jeg aldri bruker. Kanskje noen tar dem med seg. Inntekt til nye sko, whihu.

I morgen skal jeg prøve å få gjort alt jeg vil med tanke på bloggen. Ta alle bildene jeg har villet hele uken, sykle en laaang og tung tur, faste og ha det fiint med elskling og Baileys.

1 comments :

Lene said...

Nydeligste fargene!!! Burgunder/vinrødish er så utrolig vakkert! Har aldri prøvd GOSH sine leppestifter, men nå ble jeg utrolig fristet, må jeg si!