Saturday, July 21, 2012

drops of life






Åh, endelig lørdagskveld. Jeg syklet hjem i dag. Det var fint, sett bort ifra den døde svarttrosthunnen som lå i grøfta. Jeg overraset elskling med å komme hjem hele to timer tidligere enn planlagt.

Nå har vi nettopp sittet ute i sola og hørt på musikk. Da jeg begynte å sikle var det på tide å gå inn. (Jeg sovna). Baileys fikk være ute i sola og kose seg så lenge han ville. Det ble litt for varmt.

Beina mine er gele etter alle bakkene jeg måtte sykle. Nå gleder jeg meg til filmkveld og en helt ny fridag i morgen. Neste uke er like hektisk som denne. Det er fint. Skikkelig fint. Har du det fint?

3 comments :

Vardøger said...

Det var veldig pene bilder, fine myke kontraster er deilig og se på :)

Jeg har det fint :) har sykklet litt selv i dag og vokner sikkert med kramper i natt :P

Dilan Dilir said...

really beautiful photo,love photographing flowers!

Magda said...

how wonderful is nature!!!