Friday, July 6, 2012

LUCKY HEART necklace

Jeg bare måtte. Jeg har sikla på det i flere måneder. Egentlig i snart to år. Fra første gang jeg oppdaget kolleksjonen. Men så var det spesifikt denne ene jenta som stadig handla mat på Meny, og jeg glana så øya mine nesten datt ut. Det viste seg jo at hun jobbet på MesterGull, der jeg ukentlig gikk og sikla på smykket. Jeg hadde ikke turd å se prisen på det enda, ikke før tirsdag, da jeg bestete meg for å ha det, koste hva det koste vil. Jeg gav meg selv en maksgrense, for om det var over den ville jeg bestille fra internet i stede.

Smykket ble med meg på jobb etter bare to omtenksomme sekunder i hånda mi inne i butikken. Jeg hater litt at jeg kan være så materialistisk. Men det er såå fint. Jeg er maksimalt fornøyd.

You can get it here

3 comments :

Draupne said...

Ååh! Det smykket der er så fint!<3 *_* Bjørg kolleksjonen er fantastisk.

Lene said...

DRØMMESMYKKET! Åh, heldige, heldige du! :D

Fainting Spell said...

It's perfect!! :D
How are you? ^^