Saturday, July 28, 2012

yum


Jeg og Baileys sitter og nyter at det endelig er helg. Nå har vi bada og er klar for kos og film i senga. Rino er bortreist til i kveld, så vi er heelt alene.

Jeg har begynt på et bestemt spisemønster, som tillater diverse mat på forskjellige dager. Søndager er fastedager. Det skal bli spennende å se hvordan kroppen min reagerer når jeg passer på å få i meg all næring som kroppen har behov for, og også i variasjon. Jeg får forhåpentligvis mer ut av treningen når jeg spiser bevisst. Jeg skriver nok mer om dette om det går bra de neste ukene.

1 comments :

Lene said...

åh, ser herlig ut! Fikk skikkelig jordbærcravings nå! Fortell mer om kostholdsplanen da du, er utrolig nysgjerrig på alt slikt og å se på hvordan forskjellige kosthold kan gagne forskjellige folk på forskjellige måter og hvor annerledes hver enkelt kan reagere på noe som funker så bra for noen! Driver fortsatt å finner ut hva som passer kroppen min best, så er spendt på hva det er du planlegger nå! :)

:P NYE CAMPBELLS? Hvilke??? Hehe, Henrik er ikke så glade i dem han heller, siden jeg blir høyere enn ham x) Gleder meg til å se rød genser :D