Tuesday, August 28, 2012

Babiepoms

Jeg må være den glemskeste personen i verden. Sånne ting som er viktigst i forhold til bloggen, de utsetter jeg helt til det er glemt. Bryllupsbilder, selv Dubaireisen i 2009 har jeg knapt lagt ut bilder fra.

Jeg tar meg selv i skinnet og viser dere Wiola og hennes tre valper som kom hjem for en liten stund siden. Bildene kan snakke litt for seg selv.


Alle sammen blir nok like røde som Wiola; kanskje han mørke blir helt sort på ryggen. De logrer med halen, piper og løper med beina når de ligger på rygg og får kos på brystet. den lille mørke kan man geipe til, så geiper han tilbake!

4 comments :

Christine said...

Jaa. Bryllupsbilder må du poste snart altså! :)

Vardøger said...

Å så fine valper ♡♡♡
Er dere oppdrettere? Har sett dere har hatt noen kinesiske nakenhund valper og?

Lene said...

Herregud for noen skjønne fluffballer! Lovelovelove! Å rekke tunge tilbake? Jeg vil ha! Håååper det kommer litt bryllupsbilder om ikke så altfor lenge? :)

Catharina said...

Vardøger: Mja, det er vel oppdrett, men bare i liten skala C: Emma, sphynxen, er next <3