Wednesday, August 29, 2012

B♥ileys

Det står et eldre, udelikat glass med en liten skvett ekkel pepsi max i seg i vinduskarmen og soler seg. Baileys var i et øyeblikk ikke mulig å lokalisere i sengen og i samme sekund som tanken slår meg at han kan sitte i vinduskamren, snur jeg meg og ser han drikke av glasset. Grisemann.

Han ser noe brunt og tenker "hey, la oss drikke av det".

Nå sitter han i fanget mitt og koser. Vi skal til å se ferdig filmen "Barnepiken". Baileys har fått en ny svulst-ting på magen. Den er ikke så stor som den på halsen, men det er skummelt at den er der og har kommet så fort. I morgen har jeg fri, og da skal jeg og Bailern kose oss.

Her er Baileys på tur utenfor soveromsdøra vår og koser seg litt i sola:

4 comments :

Lene said...

Hohoi, der så han ganske så råstilig ut, må jeg si! De dyrene, de dyrene og alt det rare de finner på!

Octapolis said...

looks peaceful... ;o)

Kat said...

I love naked cats! Even more after I saw a video of a heavily tattooed guy making farts on the belly of his Sphynx with his mouth :-D lol

Kat said...

I love naked cats! Even more after I saw a video of a heavily tattooed guy making farts on the belly of his Sphynx with his mouth :-D lol