Wednesday, August 29, 2012

jobb - en positiv tone

Jobb er som regel litt sånn. Nå skal jeg straks til å løpe ut døra for å rekke bussen. Dagen i går var riktignok slitsom, men jeg er så glad for å jobbe tidlig i dag og ikke sent. Endelig litt tid til å yte noe av dagen etterpå.

Jeg ønsker alle en fiinfin dag, også skal jeg ha det finest av alle.


(Selv om dere halvveis var vitne til min utskeielse med burgerking mat, så er jeg tilbake på den strickte siden igjen. Det føles fint og hvis jeg er flink; kanskje jeg går ned litt i vekt også?)

4 comments :

Vardøger said...

Tusen takk :-) tok det fra en båt :-)

Prøver så godt jeg kan og være sunn jeg og men jeg har veldig vanskelig for og la være og drikke brus.. det er min største svakhet! Skulle gått litt ned selv :-)

Enigmatica Gothic said...

Wow!

Ellone said...

Shoooes!! <3 Lose weight?? You look just fine ^^

Lene said...

Ned i vekt eller ei, lekre ben har du i allefall! And in nice shoes as well :D Jobben, den jobben, can't live with it, can't live without it kinda thing, tidligvakter er definitivt digg tho, hater følelsen av at hele dagen blir litt amputert så jeg ender opp med å være oppe natta lang for å ta igjen det jeg føler jeg må gjøre og rekke x)