Monday, August 27, 2012

Monday again

I dag føles fin. Slitsom, men fin.

Nå har jeg nettopp lagd en salat til den eviglange dagen som venter i morgen. Skole, reisevei også jobb. Det går nok fint og det blir noe jeg må vende meg til. Akkurat nå er det uansett bare et engangstilfelle. Tirsdager er forbeholdt skole fremover, dette er bare et nødstilfelle.

Med melon i magen skal jeg nå gå og hente Baileys og bade ham. Vi skal se film før vi slokner.

Ukene har gått så fort siden jeg begynte på skolen. Skal det virkelig gå så fort hele tiden? Det er jo helt vilt. Tenk så nærme julen plutselig er her(!). Hih, det blir fint.

Nå har jeg og elskling tatt med oss to favoritt-rett-oppskrifter fra mamma og pappas kjøkken for å prøve å lage det til familien her hjemme. Det kan bli spennende, og det må nok vente til neste uke da denne uken er for hektisk av seg.

Denne røde genseren er favoritten min. Den er fra Floyd og koster bare 299,-.

2 comments :

Anine said...

Sv: Jeg vil bare poste en liste på bloggen min, i et innlegg, men jeg finner ikke ut av det, haha. Lærer vel etterhvert. :)

Deilig med uker hvor det skjer litt selv om det er litt slitsomt. Da er det deilig at det kommer en rolig uke etter det. Veldig fin genser. :)

Lene said...

Skulle prøve å komme meg til Floyd sist jeg var i Oslo, jeg ja, det rakk jeg jo ikke...Neste gang må du dra meg inn etter håret/ørene, butikker med strikkagensere i en så fin rødfarge kommer jeg nok til å gå heller godt overens med! Der er alltid en eller annen dag som blir unntaket, skal egentlig ikke jobbe på mandager når jeg danser, men nå var det krise, så jeg måtte gjøre det denne og neste uke, halvtime på å stenge, gjøre opp, hive boss, bank, jogge ti min, bytte og varme opp på 30 min. Håper det ikke blir flere nødstilfeller på deg, tho! Jeg er alltid gira på å høre om eller lære nye, gode oppskrifter, just så du vet^^