Wednesday, August 29, 2012

new stuff

Nå som jeg er kommet inn i en burgunderrød boble tenkte jeg at jeg trengte en burgunderrød neglelakk. Hvis jeg får fine lange negler igjen skal det bli min "signatur" neglelakk. Basta.

Jeg var snart tom for parfyme, og hvorfor ikke prøve seg på en ny sort når man først skal ha noe? Min favoritt er uansett vanskelig å få tak i nå. Denne ser ikke bare råfet ut (giger-ish) den lukter veldig godt også. Noe helt for seg selv, egentlig. Slik "gambling" gjør jeg bare når det er salg. Tenk om den ikke hadde kledd meg?

Hårfarge for å farge hårtuppene mine. Ikke at det syns, men i sola skinner det av en skarp rødfarge. I like.





1 comments :

Lene said...

Parfymen ser råstilig ut! Må testlukte om jeg faller over den ett sted. Neglelakken ser også råfin ut, burgunder er en oh so gorgeous farge! Den og Petrol, som det så fint heter, er kjærleik! Dessverre er jeg blakk x)