Thursday, August 9, 2012

peek july spendings

Note: Having problems showing the photos. They will propably show sometime during the day.

Jeg og Baileys ser på fine ting jeg har tatt med hjem. Jeg vet ikke om slike bilder er av relevans. Jeg virker jo som en supermaterialist hver gang jeg har samla sammen noen bunker. Kanskje jeg er det også? En supermaterialist, altså. Får ikke håpe det...

Ironisk nok venter det en pakke på meg på posthuset. Pakken er stor, men ikke for stor til å ha bak på sykkelen. Jeg har derimot ikke tid til å hente den, jobb til midnatt og hjemme halv to i natt, også er det sånne "Jessheimdager", så jeg jobber på fredag - søndag også. Gøy, da.

Anyhow. Det er bare noen småting på bildet under. En bluse med knapper fra HM, skjellet-genseren er fra Floyd, den helhvite genseren, singlet'en favorittgenseren med mønster og det hvite skjørtet er fra Cubus salg Også skoene du såvidt kan se tuppen av er noe ballerina-ish med tykk såle fra DinSko salg.





1 comments :

Lene said...

Så mye fint du har kjøpt deg! Skjørtet var jo bare råskjønt!