Sunday, August 19, 2012

sunday morning

Dette er slik ettermiddagssolen skinner inn på soverommet vårt. Nå er det riktig nok morgen, og solen titter inn et helt annet sted.

Det er endelig søndag. Nå er jeg helt kake etter en uke som har virket eviglang. Skolestart, seminarpåmelding, dyre pensumbøker og en eviglang reisevei. Så er det jobb, masse jobb. Fint altså, men slitsomt. Forrige helg fikk jeg ingen søndag, så nå feirer jeg for to søndager.

Bursdagsfesten til Svigermor var i full gang på fredagskvelden da jeg kom hjem fra jobb. Jeg kom meg ikke i seng før seent, og ble reddet vekk fra sykkelsjebnen i regnværet da en av gjestene fra festen kjørte meg på jobb.

Nå laster jeg ned 102 Dalmatians: Puppies to the Rescue, et spill jeg spilte da jeg var 11 år. Det var høydepunktet i hverdagen min og mine venninners. Å komme hjem etter en skoledag og spille 102 dalmatians. Hah, det er lenge siden, det. Elskling lager kyllingvinger til frokost, og jeg har prøvd å rydde litt på rommet. Typ, klær som har ligget i en pose alt for lenge. Nye klær jeg enda ikke har fått brukt. Det er fremdeles minst fem 40 cm høye hauger med filmer som må tilbake til sin plass i skapet før jeg har plass til vasking her inne.

Rydding prioriteres først før vi kan sette oss ned i sola og slappe av. Wiola og valpene er kommet hjem, og jeg gleder meg til å vise dem frem i bloggen. De er bare helt utrolig nydelige!

1 comments :

Lene said...

Søndager er noe av det fineste, spesielt etter så lange uker som det virker som om din har vært! At du får tid til alt på bare 7 dager, kjære du! Alltid deilig å bare bli ferdig med alt som må ryddes så man slipper å ha det nagende i bakhodet hele tiden! Ååh, nå kom jeg på at jeg pleide å spille ett løvenes konge spill med en venninne når jeg var liten, det var så utrolig koselig med den gamle typen spill! Lurer på om det også er å finne noe sted enda? Håper du koste deg maks :D