Saturday, June 22, 2013

As life runs by

Jeg prøver å nyte været (både surt og søtt) i mellom alle jobbtimene. Jeg gjør hvert sekund av bussturen verdifull ved å lese Moby Dick. Jeg drikker favorittjuicen (granateplejuice) min med god samvittighet, jeg (har) shoppe(r/t) på sommersalget. Jeg blogger kanskje sjelden, men jeg gjør andre kreative ting i stede. Tegning har endelig funnet sin rot i meg igjen, og i dag har jeg endelig min første frihelg på over en måned. 

Jeg skal se film og spise is og på mandag skal jeg klippe håret vellfortjent etter varetelling på jobb. Det er en lang liste med ting som må gjøres som jeg legger litt på vent i dag. Jeg må jo huske å ta vare på sommeren når den først er her!

1 comments :

Black Market Baby said...

I feel your pain! I've been working crazy hours for the past two years and I fee like I've been missing so much lately. I love the picture! Try to enjoy the summer! I can't imagine how beautiful it most be in Norway!