Sunday, June 16, 2013

The Last of Us - put my life on hold

Jeg har satt livet på pause de siste dagene. Siden fredag den 14, da Rino dro med seg en jumbopakke hjem fra GameStop, og jeg ivrig forlot jobb for å komme hjem til en fantastisk forventningsfull avdukning av spillet jeg ikke følte meg komplett uten. For knappe minutter siden ble vi ferdig med den første gjennomgangen. Det tok oss ca 20 timer med spilling. De eneste pausene har vært da jeg dro på jobb på lørdag og de få timene vi sov i natt.

Jeg er målløs. Jeg er helt utrolig overrasket. Jeg hadde ingen aner om hva jeg gikk til, men jeg sitter igjen med en følelse av at jeg ikke kunne vært foruten. Ikke bare er det den beste ytelsen av PS3 noensinne, men gameplay, karakterer, locations, historie og uttøvelse. Som sagt, jeg er målløs. Det anbefales på det varmeste. Jeg kunne ofret alle spill i verden for Naughty Dog sine spill.
 

0 comments :