Sunday, June 2, 2013

The Last of Us

I've said omg when blogging about a game before, but I take them all back for this; The Last of Us. It's been occupying my mind for three years. 

Jeg har ikke gitt nok inntryk for at Naughty Dog og deres Uncharted serie har vært min største favoritt over alle andre spillskapere lenge. Det er enda ingen som kan måle seg med Naughty Dog og deres overlegne spillskaper kunnskap. Nå kommer de med et nytt spill, mest sannsynlig et av de siste spillene som blir annonsert til PS3. Jeg har allerede spillt Demo-versjonen utallig mange ganger, som ekslusivt er å få tak i kun hvis du kjøper det nyeste God of War.

En dag skal jeg blogge om alle de tingene som er med på å gjøre The Last of Us det perfekte spill, selv før jeg har spilt det. Før det må jeg presentere noen av de tingene jeg har holdt for meg selv, men som jeg tror dere fortjener å ta del i, fordi det er så sinnsykt bra. Sånne ting som jeg verdsetter, som igjen er med på å sette verdien på The Last of Us. I have never been so excited about a game-release ever. And ofcourse I am getting it the day it's out, in the early hours if possible!